تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 3011

معرفی کتاب یک مرد ناشناخته، داستانی مرموز از آنتوان چخوف

معرفی کتاب یک مرد ناشناخته، داستانی مرموز  از آنتوان چخوف

به گزارش تابان خبر، این هفته به علاقمندان داستان های مرموز و ناشناخته، کتابی را معرفی خواهم کرد که از خواندن آن لذت ببرید، کتاب “یک مرد ناشناخته” نوشته آنتوان چخوف است. در این کتاب فردی بی نام و نشان مأموریت دارد تا به خانه مردی سیاستمدار نفوذ کند؛ سیاستمداری که توسط یک گروه شورشی

به گزارش تابان خبر، این هفته به علاقمندان داستان های مرموز و ناشناخته، کتابی را معرفی خواهم کرد که از خواندن آن لذت ببرید، کتاب “یک مرد ناشناخته” نوشته آنتوان چخوف است.
در این کتاب فردی بی نام و نشان مأموریت دارد تا به خانه مردی سیاستمدار نفوذ کند؛ سیاستمداری که توسط یک گروه شورشی و افراطی ناشناخته، به عنوان «دشمنی جدی» در نظر گرفته می شود. راوی که در پوشش یک خدمتکار به خانه او وارد شده، از همه اعضای خانواده جاسوسی می کند و با عادت های عجیب و گاهاً احمقانه این خانواده ثروتمند آشنا می شود.
مرد ناشناس در عین جاسوسی درگیر زندگی شخصی سیاستمدار داستان شده و با آمدن معشوقه او به خانه، داستان رنگ و بویی دیگر می گیرد. رفتار سرد و نه چندان صمیمانه عاشق با معشوقه اش، ذهن راوی را به خود مشغول می سازد و با گذشت زمان، افکاری به ذهن راوی می رسد که تمام مسیر زندگی و مأموریت او را با تغییر مواجه خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.