تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر : 11740

نهضت مقاومت و سردار سلیمانی تنها راه چاره

نهضت مقاومت و سردار سلیمانی تنها راه چاره

سرویس سیاسی تابان خبر: اگر به تاریخچه ی کشور جعلی اسرائیل نگاه کنیم این کشور در زمانی به رهبری بریتانیا تشکیل شد که یهودیت و یهودی ها از نظر جامعه اروپا در اوج مظلومیت بود و اروپایی ها در ظاهر برای دلسوزی و جبران ظلم های روا شده بر این ملت ؛ تشکیل کشور صهیونیستی

سرویس سیاسی تابان خبر: اگر به تاریخچه ی کشور جعلی اسرائیل نگاه کنیم این کشور در زمانی به رهبری بریتانیا تشکیل شد که یهودیت و یهودی ها از نظر جامعه اروپا در اوج مظلومیت بود و اروپایی ها در ظاهر برای دلسوزی و جبران ظلم های روا شده بر این ملت ؛ تشکیل کشور صهیونیستی اسرائیل را در سرزمین مسلمانها و فلسطین راه حل دیده اند.

اما آنها تنها هدفشان کمک به یهودی ها و جبران خسارات وارد شده به این ملت بود. شاید در نگاه اول چنین بنظر میرسد. ولی عمیق تر که بنگریم سیاست مداران اروپایی در ادامه ظلم به این ملت با حیله و فریب ، آنها را به طور معدبانه و متمدن از اروپا کوچانده و به فلسطین تبعید کردند و تا این قوم زخم دیده و تبعات این زخمها را از خود دور نگاه داشته و بر سر مسلمانها آوار کنند و یهودی ها و مسلمانها در سرزمین فلسطین در گیر یکدیگر بشوند تا هم مسلمان ها تضعیف شده و هم مشکلات قوم خود برتر پندار صهیونیستی را از اروپا و غرب دور نگاه دارند .

تا حدودی هم به اهداف خود رسیده اند ولی شاید در محاسبات خود به روحیه مقاومت و ایستادگی فکری نکرده اند و نمی پنداشتند که زمانی نهضت مقاومت و سردار سلیمانی مانعی بزرگی برای رسیدن آنها به آمال و اهدافشان خواهد بود.

نهضت مقاومت و سردار سلیمانی تنها راه چاره

بنظر می رسد اینک زمان آن فرا رسیده و نهضت سلیمانی و اندیشه مقاومت بعنوان تنها راه چاره پیش رو ، بر رژیم صهیونسیتی و حامیانش غلبه کند و فلسطین را آزاد کرده و این لکه ننگ بشریت را از نقشه ها پاک کند .ادامه نهضت سردار سلیمانی و اندیشه مقاومت بعنوان تنها راه چاره پیش رو ، می تواند بر رژیم صهیونسیتی و حامیانش غلبه کند و فلسطین را آزاد کرده و این لکه ننگ بشریت را از نقشه ها پاک کند.

یادداشت از: رامین عباس‌زاده

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.