تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
کد خبر : 5028

پوستر جشنواره رسانه ای- پژوهشی ” تبریز ما ” رونمایی شد

پوستر جشنواره رسانه ای- پژوهشی ” تبریز ما ” رونمایی شد

به گزارش تابان خبر، صبح امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در صد و سی و پنجمین جلسه علنی پوستر دومین جشنواره رسانه ای -پژوهشی “تبریز ما” رونمایی شد. روح الله رشیدی، رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه اظهار کرد: سال گذشته اولین دوره این جشنواره برگزار شد و علی رغم زمان

به گزارش تابان خبر، صبح امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در صد و سی و پنجمین جلسه علنی پوستر دومین جشنواره رسانه ای -پژوهشی “تبریز ما” رونمایی شد.

پوستر جشنواره رسانه ای- پژوهشی " تبریز ما " رونمایی شد

روح الله رشیدی، رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه اظهار کرد: سال گذشته اولین دوره این جشنواره برگزار شد و علی رغم زمان اندک استقبال خوبی از جشنواره شد، امسال نیز در امتداد همراهی انتقادی و رسانه‌ای در شهر، خواستیم دومین دوره آن هم برگزار شود.

 

رشیدی در ادامه سخنان خود یادآور شد: از آنجایی که هویت جشنواره رسانه ای- پژوهشی ” تبریز ما ” با هویت شورای شهر یکی شده است، خواهش کردیم تا فراخوان این مهم در صحن شورا رونمایی شود.

پوستر جشنواره رسانه ای- پژوهشی " تبریز ما " رونمایی شد

گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان شهریور سال‌جاری بوده و بازه زمانی انتشار آثار ارسال اصحاب رسانه از ۱۵ شهریور سال ۱۴۰۱ تا پانزدهم شهریور امسال است، علاقمندان برای ارسال اثر به سایت مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کلانشهر تبریز https://rctbz.tabriz.ir مراجعه کنند.

خبر از عرفان علیپور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.