تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 12989

کام‌قهرمان فوتسال ایران‌تلخ شد

کام‌قهرمان فوتسال ایران‌تلخ شد

به گزارش تابان خبر،  در هفته پایانی لیگ‌برتر فوتسال کشور، تیم‌مس سونگون برای تثبیت نایب قهرمانی خود به مصاف تیم‌گیتی پسندی رقت‌ که قهرمانی اش مسجل شده بود.در این بازی ابتدا محمدرضا درخشانی و علیرضا عسگری برای گیتی پسند گلزنی کردند. اما در ادامه بازی تیم‌مس سونگون کامبک زده و مرتضی عزتی، مجتبی پارساپور و

به گزارش تابان خبر،  در هفته پایانی لیگ‌برتر فوتسال کشور، تیم‌مس سونگون برای تثبیت نایب قهرمانی خود به مصاف تیم‌گیتی پسندی رقت‌ که قهرمانی اش مسجل شده بود.در این بازی ابتدا محمدرضا درخشانی و علیرضا عسگری برای گیتی پسند گلزنی کردند.

کام‌قهرمان فوتسال ایران‌تلخ شد

اما در ادامه بازی تیم‌مس سونگون کامبک زده و مرتضی عزتی، مجتبی پارساپور و فرهاد فخيم موفق شدند برای مس گلزنی کرده و این‌بازی در پایان ۳‌بر ۲ به سود مس سونگون‌به اتمام‌رسید.

این نخستین‌ شکست تیم گیتی پسند در این فصل بوده تا با وجود قهرمانی و کسب ۲۴ برد، یک تساوی و یک شکست و ۷۳ امتیاز با کام‌تلخ تبریز را ترک کنند.مس سونگون هم با ۱۶ برد، ۶ تساوی و ۴ باخت و کسب ۵۴ امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.با وجود قهرمانی تیم‌گیتی پسند اصفهان، تیم مس سونگون با ۵ قهرمانی همچنان پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتسال کشور است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.