تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 12913

آل هاشم: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند

آل هاشم: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند

به گزارش تابان خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد وهاب آقا در تبریز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رأی خود را به صندوق انداخت.   او در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران به حضور تمام اقشار

به گزارش تابان خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد وهاب آقا در تبریز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رأی خود را به صندوق انداخت.

 

او در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران به حضور تمام اقشار مردم با تمام سلایق و عقاید اشاره کرد و افزود: هر فرد ایرانی حتی افرادی که اعتقادات مذهبی اندکی داشته و پایبندی کمتری به مسایل مذهبی دارند، واجب است در راستای پیروی از مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کنند و به عنوان یک ایرانی که کشور خود را دوست دارند، باید در سرنوشت خود نقش آفرین باشند.

 

او به توجه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به انتخابات تاکید کرد و افزود: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند تا اگر حضور مردم کمتر باشد، نظام دینی و انقلابی ما را تضعیف کنند؛ حضور مردم در انتخابات موجب تقویت و ارتقای اقتدار و امنیت کشور می‌شود.

 

آل‌هاشم از دستگاه‌های برگزار کننده ذی‌ربط و اجرایی انتقاد کرد و ادامه داد: متاسفانه امروز در دقایق اولیه گزارش‌هایی مبنی بر بروز اشکال در سامانه‌های اخذ رای و ثبت نمایندگان داوطلبان در شعبه‌های اخذ دریافت شد که البته این اشکال در دوره های قبلی نیز روی داده بود.

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.