تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
کد خبر : 11831

آماده‌سازی مانور اسکان اضطراری ۱۰ هزار نفری تبریز

آماده‌سازی مانور اسکان اضطراری ۱۰ هزار نفری تبریز

به گزارش تابان خبر، جلسه هماهنگی برگزاری مانور بزرگ ۱۰ هزار نفری اسکان اضطراری شهر تبریز با حضور قائم مقام و شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر استان برگزار شد. در این جلسه آخرین وضعیت برگزاری مانور مورد بررسی قرار گرفت. حمیدشیرازی، قائم مقام مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، با بیان اینکه ایده و سبک برگزاری این

به گزارش تابان خبر، جلسه هماهنگی برگزاری مانور بزرگ ۱۰ هزار نفری اسکان اضطراری شهر تبریز با حضور قائم مقام و شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر استان برگزار شد. در این جلسه آخرین وضعیت برگزاری مانور مورد بررسی قرار گرفت.

حمیدشیرازی، قائم مقام مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، با بیان اینکه ایده و سبک برگزاری این مانور می تواند الگوی سایر استانها باشد گفت: این مانور بزرگترین مانور اسکان اضطراری است که در کشور و شهر تبریز برگزار خواهد شد و باید با دقت و برنامه ریزی دقیق انجام شود.

وی با اشاره به برخی از دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این مانور، افزود: باید از دستگاه‌هایی که در برگزاری این مانور پابه پای ما می‌آیند، قدردانی کرد، اما نباید معطل سایر دستگاه‌ها که اشتیاق مشارکت ندارند، بمانیم.

شیرازی با بیان اینکه باید آماده‌سازی شایسته ای برای برگزاری این مانور داشته باشیم، گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های موجود، این مانور را به نحوی برگزار کنیم که پاسخگوی شرایط بحرانی باشد.

در این جلسه همچنین، آخرین وضعیت تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برگزاری مانور بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

مانور اسکان اضطراری ۱۰ هزار نفری شهر تبریز قرار است در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی ماه سال جاری در تبریز برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.