صفحه اصلی > آخرین اخبار و آذربایجان و تبریز و سردبیر و فرهنگ و هنر : عرض ارادت اهالی رسانه به شهدای ۲۹ بهمن تبریز

عرض ارادت اهالی رسانه به شهدای ۲۹ بهمن تبریز

https://tabankhabar.ir/?p=12623

در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز، جمعی از اهالی رسانه با حضور در مزار شهید محمد تجلا، یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای ۲۹ بهمن تبریز را گرامی داشتند.

به گزارش تابان خبر، در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز، جمعی از اهالی رسانه با حضور در مزار شهید محمد تجلا، یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای ۲۹ بهمن تبریز را گرامی داشتند.

عرض ارادت اهالی رسانه به شهدای ۲۹ بهمن تبریز

در این آیین که با حضور خواهر شهید محمد تجلا، اعضای بسیج رسانه و همچنین مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا برگزار شد، ضمن خاطره گویی خواهر شهید، مزار شهدای ۲۹ بهمن تبریز و سایر شهدای مدفون در آرامستان امامیه تبریز عطرافشانی و گلباران شد.

جواد بیرامزاده، مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در این آیین بر ضرورت تبیین پیام و آرمان‌های شهدا توسط اهالی رسانه تاکید کرد و گفت: باید با کارویژه‌ی رسانه‌ای شهدای مدفون در آرامستان امامیه را از غربت خارج کرده و به جامعه معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد که شهید محمد تجلا به عنوان شهید ۲۹ بهمن تبریز و دانشجوی پای کار آن دوران، باید به نسل جوان امروزی معرفی و فعالیت‌ها و اهداف این شهید الامقام در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به اهمیت مجاهدت‌های شهید محمد تجلا در پیروزی انقلاب و شهادت ایشان توسط سرگرد حق شناس در ۲۹ بهمن تبریز، یادآور شد: خون این شهید بزرگوار در جریان سازی قیام ۲۹ بهمن تبریز که متعاقبا سلسله قیام‌ها و در نهایت پیروزی انقلاب را رقم زده است، بسیار بااهمیت و پررنگ است.

خانم طهمورث، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا نیز در این آیین رشادت‌های شهدا و به ویژه مجاهدت‌های شهید تجلا را در جریان پیروزی انقلاب بسیار پررنگ توصیف و بر اهمیت تبیین این رشادت‌ها تاکید کرد.

در ادامه، خواهر شهید تجلا به روایتگری از روزهای شهادت برادرش پرداخت و تاکید کرد که پیام شهدا، پایه ریزی یک جامعه اسلامی و حاکمیت اسلام بر تمام ارکان زندگی و جامعه بود.

گفتنی است، آرامستان امامیه تبریز پیکر انسان‌های بزرگی را به آغوش کشیده و بیش از ۲۰۰ شهید والامقام(سه تن از شهدای ۲۹ بهمن تبریز، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و همچنین تعدادی از شهدای مشروطه) در این آرامستان به خاک سپرده شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

پایگاه اطلاع رسانی ” تابان خبر” با هدف یاری رساندن به جریان آزاد و حق مدار اطلاع رسانی به منظور حفاظت و ارتقای منافع ملی، صیانت از کیان نظام گرانقدر جمهوری اسلامی ایران و کمک به جریان رشد و توسعه ی استان آذربایجان شرقی در ابعاد مختلف، راه اندازی شده است.

مجوز ارشاد

1400 © تمامی حقوق برای پایگاه خبری تابان محفوظ می باشد.