تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
کد خبر : 12596

مراقب تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی باشید

مراقب تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی باشید

به گزارش تابان خبر،  در هر دوره با نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد سوء‌استفاده برخی از گروه‌های انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها هستیم. در این ایام شیادان سایبری با جذب مخاطب و دنبال کننده و با استفاده از ترفندهای سایبری گوناگون به دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند. بنابراین توجه به دو نکته می‌توانید

به گزارش تابان خبر،  در هر دوره با نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد سوء‌استفاده برخی از گروه‌های انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها هستیم.

مراقب تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی باشید

در این ایام شیادان سایبری با جذب مخاطب و دنبال کننده و با استفاده از ترفندهای سایبری گوناگون به دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

بنابراین توجه به دو نکته می‌توانید خودتان را در مقابل این افراد مصون نگه دارید.

ضمن حفظ هوشیاری، از عضویت در گروه‌های ناشناس انتخاباتی در فضای مجازی و ارسال اطلاعات شخصی برای گردانندگان کانال‌ها که با وعده‌های وسوسه انگیز به سراغ شما می‌آیند جداً خودداری کنید.

در نظر داشته باشید که از تخلفات انتخاباتی در فضای سایبری و مجازی می‌توان به تخریب نامزدهای رقیب، ایجاد شایعات انتخاباتی، انتشار نظرسنجی و در کل سوءاستفاده از محیط اینترنت در فضای تبلیغاتی انتخابات اشاره کرد. لذا از انجام این اقدامات در فضای مجازی و حقیقی خودداری کنید.

با اشتراک گذاری محتوای پیشگیرانه در آگاه سازی عمومی با مشارکت کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.