صفحه اصلی > سیاست و آخرین اخبار و آذربایجان و اخبار ویژه و تبریز و جامعه : کاندیدای مورد حمایت حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی چه کسانی هستند؟

کاندیدای مورد حمایت حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی چه کسانی هستند؟

https://tabankhabar.ir/?p=13582

دبیرکل حزب رفاه و سلامت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کاندیداهای مورد نظر از طریق فعالیت حزب معرفی می‌شود، گفت: این حزب در سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حامی ۱۷ کاندیدا بود که از این تعداد هفت نفر به مجلس راه یافتند و پنج نفر نیز منتظر نتایج انتخابات در دور دوم هستند .

به گزارش تابان خبر، شهرام دبیری در اولین نشست خبری حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی، با اشاره به هدف از تأسیس این حزب، اظهار کرد: خلا احزاب در جامعه احساس می‌شد در حالیکه اکثر فعالیت‌ها در تمامی جوامع دموکراتیک از طریق همین احزاب انجام می‌شود.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در زمینه احزاب کشور، افزود: زمانی حزب جمهوری اسلامی وجود داشت و احزاب مختلف شکل می‌گرفت ولی در حال حاضر به ویژه در انتخابات، اکثر کاندیدا از سوی احزاب معرفی نمی شود بر همین اساس خلا وجود احزاب در جامعه به خوبی احساس می‌شود.

وی تاکید کرد: شکل گیری احزاب در جامعه باعث افزایش بینش سیاسی و آگاهی مردم می شود تا با بینش صحیح انتخاب صحیحی برای تصمیم گیری جامعه دخیل داشته باشند.

دبیرکل حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال حاضر شورای مرکزی حزب رفاه و سلامت شکل گرفته است، گفت: از این هفته عضو گیری از طریق سایت حزب به آدرس www.refahvasalamat.ir انجام می شود.

وی در خصوص هدف از تشکیل حزب رفاه و سلامت، گفت: با تشکیل حزبی در جامعه قطعا آگاهی و بینش سیاسی و اجتماعی مردم بیشتر می‌شود و در نتیجه این آگاهی در تصمیم گیری های مهم جامعه تأثیرگذاری بیشتری از خود نشان می دهد.

کاندیدای مورد حمایت حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی چه کسانی هستند؟

وی با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه اقتصادی حزب خارج کردن اقتصاد از اقتصاد دولتی است، گفت: در حال حاضر بالای ۸۰ درصد اقتصاد، مربوط به بخش دولتی است بر همین اساس هرچه رانت خواری داریم در بخش دولتی است، در حالیکه بخش خصوصی اجازه نمی دهد رانت خواری شود، در تلاش هستیم تا اقتصاد را به اقتصاد مردمی و خصوصی تبدیل کنیم.

دبیری در خصوص حدود و اختیارات حزب رفاه و سلامت، گفت: حدود و اختیارات  می تواند تا بی نهایت باشد البته بستگی به قدرت حزب دارد هرچقدر تعداد اعضای حزب بیشتر شود در نتیجه قدرت حزب نیز افزایش می یابد و به هر حال می تواند به خوبی حرف مردم را در هر جا مطرح کند.

وی با بیان اینکه از دو سال قبل درخواست تشکیل حزب را ارائه کرده بودیم، دامه داد: شورای مرکزی حزب حزب متشکل از ۱۳ عضو است، بالاترین مرجع تصمیم گیری حزب به شمار می رود که دبیرکل حزب را انتخاب می‌کند.

دبیرکل حزب رفاه و سلامت افزود: این حزب در دور دوم انتخابات و از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو از علیرضا منادی، علیرضا نوین، علی آجودان زاده و سیدمحمدرضا میرتاج الدینی حمایت می کند.

وی در خصوص شفافیت مالی حزب خاطرنشان کرد: در ارتباط با شفافیت مالی حزب، به طور ۱۰۰ درصدی شفافیت خواهیم داشت، همچنین در ارتباط با محل حزب، محلی برای آن تعیین کرده ایم تا تشکیلات به صورت مجزا و جداگانه ای داشته و هیچ گونه وابستگی به بقیه فعالیت‌ها نداشته باشد.

دبیری در خصوص ساختار حزب که ساختارش سیاسی یا غیر سیاسی است، گفت: مسلما حزب، حزبی سیاسی است، بنده با اینکه فردی غیر سیاسی بودم ولی در حال حاضر بدون دخالت در سیاست هیچ گونه تأثیرگذاری در حاکمیت رخ نمی‌دهد، بر همین اساس تصمیم گرفته ام به سیاست ورود پیدا کنم، این حزب نیز در چارچوب اصولگرا و اصلاح طلب نیست ما به اصول دینی معتقد هستیم.

وی تصریح کرد: حزب رفاه و سلامت به  دموکراسی معتقد است و همواره به دنبال اصلاحات هستیم اما نه به عنوان گروه‌های اصلاح طلب.

وی با تاکید بر اینکه حزب رفاه و سلامت ما حزبی مستقل بوده و به دموکراسی معتقد است، افزود: البته اقتصاد از دیدگاه ما اقتصادی آزاد است در کنار اقتصاد آزاد می توانیم به اشتغال زایی در جهت رفاه جامعه گام برداریم.

علیرضا رحیمی- سخنگوی حزب رفاه و سلامت نیز در این نشست، با بیان اینکه فرهنگ فعالیت های حزبی در دنیا چهارچوب خاصی دارد، گفت: حزب زمانی تشکیل می شود که در پشت سر آن فکری باشد تا جامعه را به خوبی اداره کند، درواقع افرادی که با یکدیگر هم فکر هستند تشکیلاتی ایجاد می کنند و نام آن را حزب می نامند.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم فکر و حرف خود را در جامعه ارائه کنیم و پایگاه و قدرت اجتماعی و سیاسی داشته باشیم، حزب را تشکیل می‌دهیم.

رحیمی تاکید کرد: حزب باید عمل گرا شده و حضور خود را در جامعه به خوبی نشان دهد و همچنین کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی انجام دهد.

وی تاکید کرد: از امروز اعلام می‌کنیم کسانی که با کلیات افکار ما موافق هستند می توانند از طریق وب سایت ثبت نام کرده و عضو حزب شوند که البته شاخص های این افراد را قانون مشخص کرده است.

سخنگوی حزب رفاه و سلامت  با اشاره به فعالیت ۹ معاونت در حزب رفاه و سلامت، تشریح کرد: معاونت سیاسی و اجتماعی، معاونت ارتباطات و اطلاعات شامل کارکرد اطلاع رسانی روابط عمومی، معاونت مالی و پشتیبانی،معاونت آموزش و تحقیقات، معاونت شهرستان‌ها، معاونت محلات، معاونت اجرایی و تشکیلات، از جمله معاونت های این حزب محسوب می‌شود.

کاندیدای مورد حمایت حزب رفاه و سلامت آذربایجان شرقی چه کسانی هستند؟

انتهای پیام

درباره ما

پایگاه اطلاع رسانی ” تابان خبر” با هدف یاری رساندن به جریان آزاد و حق مدار اطلاع رسانی به منظور حفاظت و ارتقای منافع ملی، صیانت از کیان نظام گرانقدر جمهوری اسلامی ایران و کمک به جریان رشد و توسعه ی استان آذربایجان شرقی در ابعاد مختلف، راه اندازی شده است.

مجوز ارشاد

1400 © تمامی حقوق برای پایگاه خبری تابان محفوظ می باشد.