تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 12623

عرض ارادت اهالی رسانه به شهدای ۲۹ بهمن تبریز

عرض ارادت اهالی رسانه به شهدای ۲۹ بهمن تبریز

به گزارش تابان خبر، در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز، جمعی از اهالی رسانه با حضور در مزار شهید محمد تجلا، یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای ۲۹ بهمن تبریز را گرامی داشتند. در این آیین که با حضور خواهر شهید محمد تجلا، اعضای بسیج رسانه و همچنین مسئول بسیج جامعه زنان سپاه

به گزارش تابان خبر، در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز، جمعی از اهالی رسانه با حضور در مزار شهید محمد تجلا، یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای ۲۹ بهمن تبریز را گرامی داشتند.

عرض ارادت اهالی رسانه به شهدای ۲۹ بهمن تبریز

در این آیین که با حضور خواهر شهید محمد تجلا، اعضای بسیج رسانه و همچنین مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا برگزار شد، ضمن خاطره گویی خواهر شهید، مزار شهدای ۲۹ بهمن تبریز و سایر شهدای مدفون در آرامستان امامیه تبریز عطرافشانی و گلباران شد.

جواد بیرامزاده، مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در این آیین بر ضرورت تبیین پیام و آرمان‌های شهدا توسط اهالی رسانه تاکید کرد و گفت: باید با کارویژه‌ی رسانه‌ای شهدای مدفون در آرامستان امامیه را از غربت خارج کرده و به جامعه معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد که شهید محمد تجلا به عنوان شهید ۲۹ بهمن تبریز و دانشجوی پای کار آن دوران، باید به نسل جوان امروزی معرفی و فعالیت‌ها و اهداف این شهید الامقام در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به اهمیت مجاهدت‌های شهید محمد تجلا در پیروزی انقلاب و شهادت ایشان توسط سرگرد حق شناس در ۲۹ بهمن تبریز، یادآور شد: خون این شهید بزرگوار در جریان سازی قیام ۲۹ بهمن تبریز که متعاقبا سلسله قیام‌ها و در نهایت پیروزی انقلاب را رقم زده است، بسیار بااهمیت و پررنگ است.

خانم طهمورث، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا نیز در این آیین رشادت‌های شهدا و به ویژه مجاهدت‌های شهید تجلا را در جریان پیروزی انقلاب بسیار پررنگ توصیف و بر اهمیت تبیین این رشادت‌ها تاکید کرد.

در ادامه، خواهر شهید تجلا به روایتگری از روزهای شهادت برادرش پرداخت و تاکید کرد که پیام شهدا، پایه ریزی یک جامعه اسلامی و حاکمیت اسلام بر تمام ارکان زندگی و جامعه بود.

گفتنی است، آرامستان امامیه تبریز پیکر انسان‌های بزرگی را به آغوش کشیده و بیش از ۲۰۰ شهید والامقام(سه تن از شهدای ۲۹ بهمن تبریز، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و همچنین تعدادی از شهدای مشروطه) در این آرامستان به خاک سپرده شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.