تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
کد خبر : 13707

سیمبانان و تکنسین ها عامل پایداری و ایستادگی صنعت برق هستند

سیمبانان و تکنسین ها عامل پایداری و ایستادگی صنعت برق هستند

به گزارش تابان‌خبر، اکبر فرج نیا در حاشیه دومین مانور اصلاح شبکه روشنایی معابر امور برق قراملک، اظهار کرد: این مانور با هدف اصلاح و بهبود وضعیت شبکه روشنایی معابرمحدوده اموربرق قراملک و با تلاش كليه همکاران شرکت برگزار می شود. ️وی افزود: امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم مشکلات موجود در شبکه روشنايي معابر مناطق

به گزارش تابان‌خبر، اکبر فرج نیا در حاشیه دومین مانور اصلاح شبکه روشنایی معابر امور برق قراملک، اظهار کرد: این مانور با هدف اصلاح و بهبود وضعیت شبکه روشنایی معابرمحدوده اموربرق قراملک و با تلاش كليه همکاران شرکت برگزار می شود.

سیمبانان و تکنسین ها عامل پایداری و ایستادگی صنعت برق هستند

️وی افزود: امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم مشکلات موجود در شبکه روشنايي معابر مناطق تحت پوشش را اصلاح و رفع کنیم .

️وی با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۸ آوریل روز جهانی سیمبان، افزود: در دنیای مدرن به خاطر اینکه برخی از اتفاقات و برخی از انسان‌های نیک و مشاغل همیشه یاد شوند،به دلیل جایگاه ویژه آنها مناسبت‌هایی در تاریخ سالیانه ثبت می‌شود یکی از این روزها روز جهانی سیمبان‌ است.

️مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: صنعت برق جز اصلی ترین جایگاه‌ها بوده و همکاران اجرایی خصوصا سیمبان‌ها و تکنسین ها بیشترین نقش و تلاش وافر را در برای برجا ماندن این صنعت را دارند.

سیمبانان و تکنسین ها عامل پایداری و ایستادگی صنعت برق هستند

️وی خاطرنشان کرد: بیشترین عامل در پایداری و ایستادگی صنعت را عوامل اجرایی دارند که در حوزه صنعت برق نیز سیمبان ها و تکنسینها نقش موثر هستند.

️فرج نیا با بیان اینکه سیمبانان شرکت در شرایط مختلف آب و هوایی و وقایای طبیعی پای کار بوده اند و حتی در سخت ترین شرایط برای رفع مشکلات برق رسانی تلاش کرده اند، ادامه داد: همکاران اجرایی همیشه آماده برای انجام وظیفه هستند و مردم تبريز، اسكو و آذرشهر نیز قدردان این عزیزان هستند.

️وی با بیان اینکه سيمبانان در دست ما امانت هستند، افزود اولویت اساسی شرکت مسائل ایمنی و معیشتی همکاران بوده گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها از جمله اصلی‌ترین وظایف ما بوده و تا جایی که ممکن است برای حل مشکلات آنها تلاش می‌کنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.