صفحه اصلی > آخرین اخبار و اقتصاد و تابان خبر و تبریز : سیمبانان و تکنسین ها عامل پایداری و ایستادگی صنعت برق هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

سیمبانان و تکنسین ها عامل پایداری و ایستادگی صنعت برق هستند

https://tabankhabar.ir/?p=13707

️مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: سیمبان ها و تکنسین ها بیشترین عامل در پایداری و ایستادگی صنعت را اجرایی دارند.

به گزارش تابان‌خبر، اکبر فرج نیا در حاشیه دومین مانور اصلاح شبکه روشنایی معابر امور برق قراملک، اظهار کرد: این مانور با هدف اصلاح و بهبود وضعیت شبکه روشنایی معابرمحدوده اموربرق قراملک و با تلاش كليه همکاران شرکت برگزار می شود.

سیمبانان و تکنسین ها عامل پایداری و ایستادگی صنعت برق هستند

️وی افزود: امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم مشکلات موجود در شبکه روشنايي معابر مناطق تحت پوشش را اصلاح و رفع کنیم .

️وی با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۸ آوریل روز جهانی سیمبان، افزود: در دنیای مدرن به خاطر اینکه برخی از اتفاقات و برخی از انسان‌های نیک و مشاغل همیشه یاد شوند،به دلیل جایگاه ویژه آنها مناسبت‌هایی در تاریخ سالیانه ثبت می‌شود یکی از این روزها روز جهانی سیمبان‌ است.

️مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: صنعت برق جز اصلی ترین جایگاه‌ها بوده و همکاران اجرایی خصوصا سیمبان‌ها و تکنسین ها بیشترین نقش و تلاش وافر را در برای برجا ماندن این صنعت را دارند.

سیمبانان و تکنسین ها عامل پایداری و ایستادگی صنعت برق هستند

️وی خاطرنشان کرد: بیشترین عامل در پایداری و ایستادگی صنعت را عوامل اجرایی دارند که در حوزه صنعت برق نیز سیمبان ها و تکنسینها نقش موثر هستند.

️فرج نیا با بیان اینکه سیمبانان شرکت در شرایط مختلف آب و هوایی و وقایای طبیعی پای کار بوده اند و حتی در سخت ترین شرایط برای رفع مشکلات برق رسانی تلاش کرده اند، ادامه داد: همکاران اجرایی همیشه آماده برای انجام وظیفه هستند و مردم تبريز، اسكو و آذرشهر نیز قدردان این عزیزان هستند.

️وی با بیان اینکه سيمبانان در دست ما امانت هستند، افزود اولویت اساسی شرکت مسائل ایمنی و معیشتی همکاران بوده گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها از جمله اصلی‌ترین وظایف ما بوده و تا جایی که ممکن است برای حل مشکلات آنها تلاش می‌کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

پایگاه اطلاع رسانی ” تابان خبر” با هدف یاری رساندن به جریان آزاد و حق مدار اطلاع رسانی به منظور حفاظت و ارتقای منافع ملی، صیانت از کیان نظام گرانقدر جمهوری اسلامی ایران و کمک به جریان رشد و توسعه ی استان آذربایجان شرقی در ابعاد مختلف، راه اندازی شده است.

مجوز ارشاد

1400 © تمامی حقوق برای پایگاه خبری تابان محفوظ می باشد.