تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
کد خبر : 3777

تمامی راه‌های آذربایجان‌شرقی لغزنده است/ از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنید

تمامی راه‌های آذربایجان‌شرقی لغزنده است/ از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنید

به گزارش تابان خبر،غلامرضا رسول زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: در تمامی مسیرهای استان همچنان بارش‌ برف ادامه دارد و بنابه پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان، بارش‌ها تا فردا ادامه خواهند داشت.   وی ادامه داد: تاکنون در هیچ یک از مسیرهای استان مشکل خاصی نبوده و تمامی راه‌های

به گزارش تابان خبر،غلامرضا رسول زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: در تمامی مسیرهای استان همچنان بارش‌ برف ادامه دارد و بنابه پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان، بارش‌ها تا فردا ادامه خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: تاکنون در هیچ یک از مسیرهای استان مشکل خاصی نبوده و تمامی راه‌های استان به جز راه‌های برخی از روستاهای کوهستانی از جمله هشترود و چاراویماق باز هستند.

 

وی افزود: تمامی راه‌های اصلی، فرعی و آزادراه‌ها لغزنده هستند و همچنین در گردنه‌ها بارش سنگین برف توأم با کولاک ادامه دارد.

 

رسول زاده همچنین خاطرنشان کرد: راهدارها کماکان در حال برفروبی و بازگشایی مسیرها هستند و ما سعی می‌کنیم وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام دهیم تا مشکلی ایجاد نشود.

 

وی در پایان توصیه کرد: از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید و در صورت لزوم نیز زنجیر چرخ، لباسهای گرمایشی و خوراک نیز به همراه داشته باشید و حتما با سرعت مطمئنه و با صبر و حوصله رانندگی کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.