صفحه اصلی > آخرین اخبار و تابان خبر و ورزش : لژیونر فوتبال: تراکتور بیش از هر زمانی به آرامش نیاز دارد

لژیونر فوتبال: تراکتور بیش از هر زمانی به آرامش نیاز دارد

https://tabankhabar.ir/?p=13659

لژیونر فوتبال و بازیکن اسبق تراکتور به نتایج ضعیف این تیم در سه بازی اخیر در لیگ برتر و باخت سنگین مقابل ذوب آهن اشاره کرد و گفت: در وضعیت فعلی، تراکتور بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد.

به گزارش تابان‌خبر، علی مبارکی روز سه شنبه در گفت و گو باخبرنگاران ، اظهار کرد: اتفاقاتی که در این تیم افتاد و جدایی خمز از آن، نباید آرامش تیم را به هم بزند و مدیران و مسئولان تراکتور باید هرچه سریع تر جایگزین خمز را تعیین و معرفی کنند و در این هفته های پایانی و حساس، تیم را بدون سرمربی راهی زمین نکنند.

لژیونر فوتبال: تراکتور بیش از هر زمانی به آرامش نیاز دارد

وی در مورد دلایل نتیجه نگرفتن تراکتور در سه بازی خانگی، افزود: تراکتور تیم بزرگی است و هر تیمی که مقابل این تیم قرار می گیرد با انگیزه تر بازی می کند اما در سه بازی اخیر به ویژه پس از بازی با سپاهان، تمرکز بازیکنان کمتر و اشتباهات فردی در تیم زیاد شده بود و بازیکنان دقت کافی و لازم را نداشتند ضمن اینکه ترکیب و چینش تیمی نیز مشکل داشت و بازیکنان تاکتیک و خواسته سرمربی را نتوانستند به خوبی در زمین پیاده کنند.

مبارکی ادامه داد: تراکتور هنوز در کورس مدعیان است هرچند دستش از جام کوتاه تر شده است اما این تیم باید به فکر بازی های پیش رو در لیگ برتر و جام حذفی باشد تا حداقل بتواند سهمیه آسیا را کسب کند و ناراحتی به حق هوادارانش را تا حدودی مرتفع کند.

وی با بیان اینکه تماشاگران تراکتور در ایران کم نظیر هستند، گفت: بازیکنان تراکتور و مدیران این تیم باید قدر این فرصت و امتیاز ویژه را بدانند و با برنامه ریزی درست و هدف گذاری کوتاه و بلند مدت، در راستای رسیدن به جام قهرمانی و جامه عمل پوشاندن به آروزی دیرینه هواداران، تلاش کنند.

مبارکی همچنین در مورد برنامه های خود و تیم بعدی اش اظهار کرد: بعد از اتمام قراردادم در تیم آلیانس جمهوری آذربایجان از این تیم جدا شدم و در حال حاضر از چند تیم اروپایی پیشنهاد دارم که پیشنهاد تیم های لیگ ترکیه جدی تر است و دوست دارم برای فصل بعدی فوتبال را با یکی از تیم های این کشور تجربه کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

درباره ما

پایگاه اطلاع رسانی ” تابان خبر” با هدف یاری رساندن به جریان آزاد و حق مدار اطلاع رسانی به منظور حفاظت و ارتقای منافع ملی، صیانت از کیان نظام گرانقدر جمهوری اسلامی ایران و کمک به جریان رشد و توسعه ی استان آذربایجان شرقی در ابعاد مختلف، راه اندازی شده است.

مجوز ارشاد

1400 © تمامی حقوق برای پایگاه خبری تابان محفوظ می باشد.